סיכום פעילות 'המפתח שלך להצלחה במטבח'

    עפר גדנקן No Comments on סיכום פעילות 'המפתח שלך להצלחה במטבח'

    מיקסר 'אנקרסרום' השוודי המיובא לישראל ע"י היבואנית הגדולה OIG בעלת המותג המקצועי 'דאבו'

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עכשיו רשמית התחילה עונת הקיץ לאחר שבת שהיתה ממש צמודה לפסח. ועם כל הקושי, נשות החיל שלנו השקיעו לקראת שבת ואפו חלות מפתח שהיא סגולה לפרנסה בשפע. שיהיה לכולנו רק שפע טוב ורק בשורות טובות.

    חברת OIG יצרנית דאבו יבואנית מותג המיקסרים השוודי מספר 1 בעולם – 'אנקרסרום' יצאה בפעילות מקסימה שמי ששולחת תמונה מיוחדת של חלת המפתח שלה  אולי תיבחר ע"י צוות OIG כחלת המפתח המנצחת ותזכה במתנה מפנקת

    שלום מר עופר גבאי מבעלי חברת OIG מספר על יתרונות מותג המיקסרים אנקרסרום: "מדובר במיקסר היחיד שלש 5 קילו בצק בקלות בשיטה ייחודית של עבודה ולישה – הקערה מסתובבת ולא האביזרים. הבצק אינו מתחמם בגלל השיטה הייחודית של העבודה והמיקסר קל משקל מחד יציב ביותר, קל וקומפקטי לאכסון ותפעול מאידך. מדובר במיקסר מרהיב ביופיו עם למעלה מ 12 צבעים לבחירה והוא מגיע עם 7 שנות אחריות יבואן רשמי ועם אפשרות לסדנא והדרכה לשימוש נכון ומקצועי במקסר בבית הלקוח"

    אז מי שפספסה ולא הספיקה לשלוח תמונה של חלת המפתח שלה, עוד יכולה לשלוח?

    הפתענו במיוחד מהפידבק האדיר שקיבלנו על הפעילות הזו. מיום חמישי בערב ועד אתמול קיבלנו מאות רבות של שיתופי תמונות יפיפיות. ובכל אופן ניתן אופציה למאזינות שלכם למי שעוד לא הפסיקה, שתשלח עוד היום את התמונה שלה לווטסאפ מספר 050-6589168 ואולי דווקא התמונה שלה בסוף תזכה במתנה מפנקת ממוצרי דאבו האיכותיים!



    0 תגובות